Once in a while.

Blev lite tomt på bloggen igår men jag kände att jag behövde lite time away from everything. Så
jag var ute och gick på en lång promenad och bara hade det allmänt chill.
Idag har jag varit iväg till affären och köpt lite varor för att mamma ska göra bosnisk paj. Åh det
ska bli så himla gott.
Men jag har lite plugg som jag måste ta itu med men jag har iallafall skrivit över alla anteckningarna
från Naturen till den rätta boken. Det är iallafall en början.
Nu ska jag ta en kopp blåbärstea och skriva på min svenska.
Puss! 
En fin gammal sommarbild, mitt hår var svart då! Hah


Kommentarer
Anna Larsson

gillar din header!

Spana gärna in min webshop www.avanna.se Just nu får du som bloggare 50 kr att handla för om du anger
koden BLOGG
i kassan
gäller t om 19/9

2012-09-16 @ 19:58:12
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0