Så är vi där igen...

Hej igen,
Har varit lite dålig med bloggandet på senaste, men eftersom jag knappt har varit inne på
datorn de senaste 48 timmarna kanske det är förståeligt.?
Förlåter ni mig ? ^^
Hah. Hur som helst är det onsdag igen, vilket betyder att den än en gång blir en
soffpotatisdag framför TV:n med chips och en kopp Tee.( Kombinationen ?)
I andra sidan av rummet ligger carro och tänker ut nya designplaner till mitt nya
rum som jag själv ska inreda. Haha ni skulle bara se hennes ansiktsuttryck. xD
Funderar starkt på
att måla det i en funkig lite retro-stil med läckra svarta möbler, blandat med en
STOOR egengjord garderob och massor av coola kuddar och prylar.
Stereon ska också upp.. så mycket att tänka på...
Aja, nu måste jag städa upp i rummet lite, ska få besök om en timme..
Puss & kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0