Fredag eller Lördag?

Hej allihopa :)
Jag vet att mitt bloggande har varit lite trögt den senaste veckan men har haft
nationella prov så jag har inte haft ork till att slänga in lite inlägg ^^
men det kan ni ju förstå eller? ;)
just nu sitter jag med min underbara dator i knät och myser med världens
underbaraste Caroline <3 vad skulle man göra utan alla sina vänner?
som ni kanske redan vet är det Alla Hjärtans Dag på söndag :D själv blir det att
spendera dagen med världens underbaraste pojkvän<3
vad ska resten av svenska folket göra? :)
det första provet vi fick i nationella var i svenska och ni får reda på hur det gick i
ett annat inlägg :)
jag vet inte om det är något mer som har hänt den senaste veckan, just det jag har
nämnt en lärare som jag stör mig på väldigt mycket och häromdagen skrev jag en mening
som blev lite fel och då bestämde sig hon/han att säga den väldigt högt så att hela klassen hörde
och efteråt fick han/hon världens as garv och skrattade mig rakt upp i ansiktet. det är ju verkligen
schysst att göra så eller vad säger ni? det är ju inte första gången personen gör det iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0