Balkan is here!

Synd att ingen har uppdaterat min blogg åt mig..Where's my gästbloggare when I need him? ;)
Nej men anledningen till att uppdateringen har varit låg är för att min släkt från Bosnien har kommit
plus att jag har varit barnvakt åt en 14 månaders bebis som har massor med energi.
Det har väldigt väldigt krävande och man har inte fått så mycket sömn på nätterna heller för att
han och hans mamma sov över hemma hos oss. Det har också gjort att jag har funderat på hur det
kommer att bli i framtiden men det tar vi då.
Imorgon ska jag försöka att blogga så mycket jag kan. Hoppas att mina söta läsare har haft en bra
helg! ♥
En till underbar bild från Malta with my guuurls!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0