En årsresumé

Tänkte göra en liten resumé av året som gått genom att ta upp några av höjdpunkterna från 2012.
 
Språkresan till Malta var så sjukt givande och hur rolig som helst. Något som jag kommer att bära med mig länge och som bidrog till en av de bästa sommrarna på flera år.
 
Någonting som jag kommer att uppskatta för alltid är när gulligaste Josefin fixade en biljett åt mig till Believe turnén här i Sverige. Kommer att vara evigt tacksam och jag förstår inte att jag ska få se Justin live nästa år!
 
Det här året har jag kunnat bocka av en grej som står på min Bucket-list och det är att få se Chris Brown live. Detta uppfylldes den 19 november. Kommer ihåg känslan efteråt, jag var helt euforisk! 
 
Det här är de 3 största händelserna som jag har varit med om det här året. Men det som jag inte har skrivit är årets Keep It Loud då jag såg Norlie och KKV, Chris Mhina och Alina eller Stockholmsresan med Olivia och Caroline. Det är så himla mycket som har hänt det här året både positivt och negativt. 
Men jag känner att 2013 kommer att vara mitt år. Med bal, student och det största av allt att se Justin live! Sen så ska jag försöka ge mig iväg på några utlandsresor med underbara människor.
Jag har ett par nyårslöften men vi får se om jag skriver ut dem eller inte.
Hoppas att erat 2012 har varit minst lika bra som mitt! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0