6/4 kl 10:17

HALLOJ !
Nu var det ett tag sen sist men det har ju faktiskt varit påsk och allt.
Helgen har spenderats med underbara vänner, mycket godis och en och en annan heliumballong.¨
På lördag morgon satte Caroline och jag igång med att baka tårta till buffén som vi skulle ha senare..
Vi gjorde såklart Carros klassiker som hon brukar göra vid alla speciella tillfällen.
Chobana tårta:
grundrecept till sockerkaka/ eller färdiga tårtbottnar
2 bananer
masssor riven choklad och chokladsås
En påse Nonstop
Jordgubbssylt
Vaniljkräm
Mycket lyckad faktist och väääääldigt slut just nu :P
Efteråt gjorde vi iordning oss och det bar strax av till Åtvidabergs egna lilla påskmarknad.
( höjdpunkten på hela året) Hittade väll inte så mycket saker precis, det finns ju
mest leksaker och sådant skräp, men godis kan jag lova att vi köpte,
både en påse kola, nästan 1 kg på ica, godissnöre, glass och en 33 cl läsk.
Oj vad hälsosamt !!
Sen gjorde vi det som jag längtat mest till, ballongerna.
Helium är en liten tradition som vi har börjat med och iår var det min tur.
1 gången gick inte så bra, jag sprack ärligt hela skiten med nageln.. Hejdå 60 kr !
Så än en gång fick vi neråt och efter en stunds letande hittade vi en grann Delfin  som han ville ha för hela 70 spänn, se så lätt pengarna försvinner.
Med hjälp utav en sax på ICA lyckades vi göra ett hål och på hela hemvägen skrattade vi till våra darrande stämband. HAHA !
Ja det skulle ta 1 h att berätta alla underbara saker jag har varit med om i helgen så det bästa
vore om ni frågade själv :)
Nu ropar carro från köket och säger att frukosten är klar, måste kila
Puss & kram !


Kommentarer
MLI

haha jaa faktiskt xD

2010-04-06 @ 18:29:57
URL: http://mligustavsons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0