Nu ska Nemii leka frisör..

Haha, ja det stämmer faktiskt,
Idag ska nämligen jag slinga håret på carrobarrobull.
Handskarna är på, påsmössan är överdragen och jag är iförd i en skyddsdräkt bestående
av illblå mjukbyxor och en ful, vit T-shirt. xD
Gissa om jag känner mig fin !?

Men vad händer ikväll då?
Till att börja men så kommer varken jag eller carro hinna med teaterträningen ikväll :/
Jag har massor av papper som ska fyllas i av min föräldrar (kommer hem sent)
och kompisen min har städning och lite andra sysslor. Annars ska vi kanske satsa
på att käka vår första pizza på hela sommaren ! Tänk er nästan 3 månader utan flottig, mys pizza.
Sedan kanske lite film, vi får se..
Puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0