Gårdagen :)

Jag vet att det här med bloggandet går vädigt bra hah
men ibland har man inget att blogga om helt enkelt och
jag tänker ju inte skriva på bloggen bara för att skriva..
har suttit vid datorn hela dagen och skrivit på mitt svenska
tal som handlar om att uppnå sina drömmar.
Iallfall gårdagen spenderades med dom bästa aka
Carro, Jenny, Emelie, Julia och Moi :D
Hade en liten tjejkväll, pizzamys och Mysteriet på Greveholm
tittande helt underbart.
Avokadomask, hårinpackning, målade naglar med en helt underbar
lila färg Me ♥ Purple
Det var skönt att bara ha en tjejkväll för en gångs skull, slippa tänka
på skolan ett tag. Kände att jag verkligen behövde det :)
Fick locka Emelies hår också Göör snyggt blev det tog dock ingen bild
men jag kommer nog loocka hennes hår flera gånger ;)
Carro fixade Julia också medan jag stylade henne och Julia blev ju jättesnygg
hon med :D
Efter att de tog bussen hem fixade Carrobull jenny lite också :)
Dagens MysOutfit Gråamjukis kommer inte ihåg vart jag köpte dom xD
Ett svart linne med låg rygg från Laredoute
Frysen för kvällen ;)


Kommentarer
MUSEbaby

Du kommer få locka mitt hår tuuusen ggr :D

MYS varre! :L <3

2010-12-05 @ 11:04:49
URL: http://unscriipted.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0