Fredagkväll :)

hej jag vet att jag har varit dålig med min uppdatering på bloggen men jag har verkligen inte haft tid..
Hm jag ska tänka på vad som har hänt min underbara Jenny har kommit hem kärlek på henne<3
Fick reda på att min jenny hade hittat sig en lite älskling där nere i Thailand medan hon var nere.
Kärlek på dom två asså<33
Sportlovet har nyss börjat och jag sitter här med friendsen och tittar på film fredagsmyset har just startat xD
Dagarna innan Stockholm kommer att spenderas med Carolinen och det blir plugg för fulla bullar (vet inte vilket fras jag just tog xD).
Ae nu ska jag slita mig från datorn ett tag och titta på filmen måste ju vara lite social x)
Hare gött älskar er alla söta bloggläsare<3333333
Nemiiii<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0