Lördag afternoon..

Hej allihopa, idag är det lördag och nu står jag
här i carros kök och gör en smarig kvällsmacka bestående av cebata, grillad kyckling, creamfraiche och grönsaker.
Kl är nu halv 7 och om snart 1 timme börjar den heliga melodifestivalen och troligtvis kommer även jag fastna vid tvsoffan.
Tidigare idag har jag suttit med matte(som är det bästa jag vet, nee va?) plus
franskan och faktiskt dragit en och en annan klok slutsats, med hjälp av min trogne vän xD
Har också varit inne på olika hemsidor och kollar på kläder, hittade
2 jättesöta klänningar på nelly.com men fortfarande har jag beslutsångest, jag kanske slänger upp några bilder sen..
Nu är det iallafall dags för oss att äta, ha det nice !
Arrivederci!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0