Lördag morgon!

Än en gång sitter jag här med datorn och musik på hög nivå ;)
de som sponsrar med musik är Alexandra Burke och Flo-Rida med låten Bad Boys,
ni kanske tycker att den är dålig men så tyckte jag i början med fast ju mer man lyssnar
på den desto mer gillar man den.
Bedrock med Young Money är nog den bästa låten just nu ligger den 1 på min lista :)
dagen spenderas med Caroline och senare ikväll går vi neråt en sväng och köper
lite smått och gått till kvällen och tittar på våran kompis som ska sjunga :), det blir ju att titta på melodifestivalen och jag tror inte
att bidragen kommer ligga på någon hög nivå kommentera om ni tycker annorlunda ;)
blir nog lite plugg senare, jag vet att det är helg men har grymt mycket att göra
min plugg lista ser ut såhär:
HK fördjupning om näringslära
Franska muntligt
Matte har prov på torsdag om sannolikhetslära
Svenska har 3 olika recensioner att skriva :S
jag har säkert glömt något men jag tror jag har fått med allt
Nu ska jag gå och göra iordning mig och börja plugga
men jag slänger in ett inlägg lite senare idag
Hare gött
Nemiiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0