Morgon i lilla Åtvid (:

Just nu sitter jag i sängen hemma hos Carroburr <3
Vaknade för typ 1 timme sen var inte det lättaste kan jag lova..
Var dyngförskyld och lät som om jag har rökt i 10 år eller nått
Carroburr är på benen och packar till Stockholm, själv sitter jag vid bloggen
ska packa det sista sen orkar inte göra det nu xD
Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till datorn medan jag är uppe men ni klarar väll er
utan mig i några dagar ;)
Nu ska jag ta dagens hiss och diss
Hiss: Idag hissar jag laptops vad skulle man göra utan dom? jag är helt beroende av min,
jag har med den överallt kan typ inte leva utan den xD
Dagens Diss: Min Diss för dagen blir snön, jag längta efter våren det känns som om det kommer
att vara vinter ända till augusti det slutar aldrig snöa.
Sen tycker jag synd om alla pappor som måste skotta hela tiden
Vi hörs senare
PUSS<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0