Om gårdagen

som ni redan vet satt jag bänkad framför tv:n vid 8 och tittade på melodifestivalen.
Asså vad hade Måns och Kristin för fel egentligen?
dom stammade i nästan varje mening, var dom nervösa på något sätt eller?
det var lågt att dom gjorde narr av alla programledare som har lett melodifestivalen innan
dom är ju inte så mycket bättre själva, jag tyckte att det var en dålig insats av dom.
om jag hade varit i deras skor hade jag skämts som bara den.
Nivån på bidragen och överhuvudtaget är ju så himla låg, alla röstar efter utseende inte
prestation..
personligen tycker jag att Petra Mede var den bästa programledaren som har varit i melodifestivalens
historia en eloge till henne <3
Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0