Stockholm!!

Dagen började med att man vaknade ungefär vid halv 6 var ju väldigt pigg eller inte..
men det var bara att släpa sig ur sängen och gör iordning sig.
Kl 7 var vi klara och stod på Åtvidabergs station, snart kom bussen och vi drog iväg förväntansfulla
mot Linköping. inne på centralen kollade vi efter tågtiderna men som allt tiden gick flyttades tiderna
jämt och ständigt, det gick, en, det gick två och kl 10 hade carro och jag hunnit tagit en stor varm choklad hos
en tant på pressbyrån som sa:
- Ja tack, hela tiden innan en man signalerade att vi skulle åka buss istället.
Med fulla väskor sprang vi mot D 12 och bussen med en knubbig, rolig busschaufför kom ut och hjälpte oss in.
Bussrean var ett helvet, bortsett från några söta lumpenkillar, hah, carro somnade efter ett tag
och jag läste till salu :O (INGEN BRA BOK)
Sen bytte vi av, carro lyssnade på musik och JAG somnade. (A)
Busschaffören drog massor av lama skämt och yttligare 3 timmar senare var vi framme.
TRAFIKJÄVEL ! det var snö överallt och vi lyssnade på sveriges radio med massor av konstiga människor, att man stog ut ?
Nåväl vi kom dit till lägenheten, handlade på en gullig ica butik och sedan drog vi ut till IT !
Första dagen hittade jag två cutiepies till tunikor, bild
kommer..
hmm, ja sen kollade C, Carros mamma och jag på Avatar (rekommderat att titta på) Underbar film, pluspoäng för att man fick hem ett par heta 3D brillor !
Aja, vi kom hem runt 9, åt lite kyckling, chips sen gick vi och la oss 12 (A)
Dagen därpå blev det shopping once again, vi gick på topshop, hittade massor av grejor
(kärlek på carros vårjacka)och vi köpte söta armband carro och jag.
Lunch vid 2 at Jensens Buffhaus jag tog en BBQ burgare och banana split till efterrätt. efter en stund kommer carro lika mät som jag:
Finns det bistro på tåget ? hahah gud vad vi skrattade + att servitören blev imponerad.
Hon sa att hon inte fatta att vi orka (förolämpning !)
Aja, ni får fråga mer om ni vill veta, hursomhelst var dagarna bäst.
Puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0