Tisdag 2/2-010

Halloj alla nära och kära !
Idag är det Tisdag, hyfsat väder, okej mat i skolan och fika när man kom hem..
Dagen i sig har enligt mig varit väldigt seg(höll nästan på att somna på lektionerna)
men det har samtidigt varit ganska lugnt eftersom nästan ALLA i arbetslag E var sjuka.
Efter att ha väntat på att bby  skulle sluta från EV kl 4 traskade jag, Benjamin,Johan och Carro hem i det kalla vintervädret, carro frös av sig några fingrar och mina tår hade domnat bort, fatta vad kallt..(snälla vår kom !)
Väl hemma kokade C och jag en mysig kopp cocos  te och tittade på ett gammalt avsnitt av Top model 7 med
Cari Dee som är min personliga favorit.
Sen blev det att än en gång en långpromenad på ca 7 km och väl vid centrum kom vi på att
vi var sötsugna så vi gick ner till ica.
Precis när vi skulle titta runt efter godsakerna kom Carros mamma in genom entren,
så det blev att skippa sötsakerna och hjälpa till att handla istället.
Efter mathandlandet gick vi hem och väl där lagade vi 3 ihop en smaskig köttfärspaj med en
fräsch sallad till, mumma
Nu hade jag tänkt att plugga lite på franskan och förhoppningsvis få in något i skallen så
nu får vi hoppas att inte min kära TV kommer störa min arbetsro (A)
PUSS !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0