18/1 2010

hejhej idag har det bara varit en helt vanlig dag här i Åtvid förutom att typ hela skolan fick strömavbrott haha var lite roligt.
Påväg ner till matsalen vid rektorns kontor så kom vi på att vi inte kunde ha no labb men till våran besvikelse återkom elen och jag och mina kompisar ba: Nej, nej, nej, nej, nej och så hör man bakom att rektorn håller på att skratta ihjäl sig.
lite roligt xD det kanske inte låter roligt men det kan jag lova att det var.
Asså jag vet inte vad folket har för problem alla har ju PMS verkar det som, helt onödigt att tracka ner på andra utan andledning så himla lågt..
Ni som var med vet att själva bråket var som ett dåligt avsnitt av Yo Mama xD
dagens diss: Skridskoåkning på måndag och personer som är allmänt taskiga
dagens hiss: hade sköna kläder (inspirerade från förra årets trend) titta på mitt andra inlägg så får ni se outfiten :D
Puss hej leverpastej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0