22/1 2010

hej allihopa
Idag har det också varit en rätt så jobbig kan man säga.
som ni läste igår var jag lite arg på några personer men speciellt en som jag inte tänker nämna namnet på men iallafall jag och min kompis var inte så förberedda alls på en läxa och vi sa att vi inte tänkte göra den men hon/han tvingade oss att utföra det fast vi inte kunde någonting. Jag var kanske lite förberedd men jag kunde inte ett skit och jag hade ett väldigt bra flyt när jag pratade medan min kompis som btw fick reda på att vi skulle göra det här igår så hon hade bara 1 dag på sig att träna. Men iaf efter jag hade gjort mitt " framförande" sa hon att det här är mycket bättre än vad det brukar (vilken kommentar :O) och då fick jag lite hopp om att jag skulle nå betyget som jag ville ha. När min kompis pratde stannade hon upp lite och så för hon hade bara läst igenom texten typ 2 ggr eller något, som sagt hade jag mer flyt i språket och allt än henne men ändå var det jag som fick G och hon VG.
snacka om att jag har varit lite lack hela dagen..
Det är den inblicken ni fick av min vardag.
Senare på kvällen blir det väll mys med polarna dåh
Godis och Chips för hela slanten ^^)
Hare gött <3


Kommentarer
Din kompis aka VG-barnet

Asså, han/hon har ju helt jävla seriöst daaaaamp!!! Hatar honom/henne så in i helvete!! Det borde va du som får VG o inte jag, för fan!!

2010-01-22 @ 16:13:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0