23.04 är klockan

Tjo
Alla friendsen sitter samlade vid datorerna lite roligt kan jag lova ^^)
Jag och Jenny sitter med våra datorer jag har en HP aka CP och Jenny
med en Compaq haha lite roligt sen sitter Caroline i adndra rummet med
den stationära haha alla sitter och pratar med varandra inga ord is exchanged xD
Lyssnar på musik också självklart blir det mikaälskling snor uttrycket från min kompis <3
på henne.
Som jag har sagt förut ska jag ju lägga upp lite mer mode inlägg men om ni har några
önskemål om vad jag kan skriva så är det bara att fråga på det spelar ingen roll om vad,
ni behöver inte vara blyga. Ställ frågan så ska jag försöka att svara på den så bra som jag
bara kan :)
En grej som jag undrar över är vart går alla välgörenhetspengar till ni vet röda korset och
rädda barnet och allt. Asså man skänker bort jätte mycket men ändå räcker det inte till vad
måste man göra så att varje barn får mat och tillgång till en bra skola det är ju bara rättvist enligt mig.
Men varje land ska ju tydligen ge dubbelt så mkt i bistånd det vill säga ca 2 miljoner borde inte det räcka?
Serriöst vad ska man göra för att förhindra allting lixom vi i Sverige har det så bra och t.ex Afrika har ju
knappt mat så att det räcker för dagen
VAD SKA VI GÖRA FÖR ATT PROBLEMET SKA FÖRSVINNA?
puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0