28/1

Hejhej vet attt jag inte har varit inne på några dagar men jag har haft så himla mycket att göra så jag har inte riktigt haft tid till att göra några blogginlägg tyvärr
Iallafall dagen har väll varit lite sisodär är så himla trött på att alla lärare inte bryr sig om någon eller något, det är så himla dålig stil tycker jag om jag ska vara ärlig.
Som ni kanske har märkt skriver jag om typ allt som händer i min vardag och om ni inte tycker om det så får ni sägs till ;)
en sak till jag är trött på är att lärare verkar tro att dom är mycket bättre än alla andra tror att dom har rätt hela jävla tiden. ni som känner mig vet vem jag pratar om när jag säger det här. Jag hatar verkligen en viss lärare allt hon säger massa negativa saker om t.ex grammatik och hur man stavar det kollar hon/han alltid på mig, jag är så himla trött på det. Hon/han kan dra åt helvete! Det är vad jag säger
Jag har varit på ett väldigt bitchigt humör idag så jag säger förlåt till alla i min omgivning förutom en..
det är nog allt för mig hare gött
:-*<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0