Dagens påhitt

hejhej just nu sitter jag med mina crazy friends och bakar xD
Den heter typ chokladkaka med mini marsmallows (stavning?)
receptet kommer senare orkar inte skriva ner det nu haha
Vi står här och garvar ihjäl oss åt allt ni vet vad jag menar! xD
Caroline: vart tog smeten vägen???
Jenny: den är nog där??
Caroline: Titt ut btw hon gjorde en rolig rörelse
Bakercomantator, Jenny, Caroline: hahahahaha
Vi sitter här och rimmar medan vi vårat underdskägg trimmar utanför
fönstret är det en natt titta där kom en katt.
Det är det vi sitter med haha
Senare ikväll blir det nog att vi svänger förbi älsklingen lite :D<3
Kommer bli röj!!!!
Caroline you make me slickepot haha skriver ner allt vi säger typ haha
Caroline: Jenny! chokladen står framför spisen helt mjuk
Jenny: hahahahahah
Bakercomantator: får jag känna?
Caroline: det kan nog gå för sig
Jenny: hahahahahh
Jenny jag kommer sakna dig jätte mycket kommer att dö utan dig bara så att du vet!
Hon/han kommer att vara på mig som en jävla kanin vad fan ska jag göra????
jag kommer inte klara mig utan dig nästa gång du åker till  Thailand eller vart du än åker
ska faan imej följa med då!!!!!
SAKNAD 4-ever<33333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0