Fortfarande Lördag :P

Tänkte fortsätta lite på mitt andra inlägg här då xD
som sagt har jag suttit och pluggat nästan hela dagen och nu när jag tog en lite paus passade jag på att blogga lite x)
igår kväll typ mitt i natten skrev jag ner vad jag ska beställa och om man känner mig väl vet man att jag gillar att slösa xD men den här gången var jag faktisk väldigt sparsam haha ovanligt för lilla nemii
Men jag beställde ett par chinos beiga tror dom hette kamel beiga eller nått haha, ett par beiga shorts och en typ mörkrosa klänning.
Har typ bara beställt kläder till våren/sommaren men jag har bestämt mig att jag ska köpa lite mer när jag och min kompis ska ner till sthlm istället kommer nog inte bli svårt att hitta kläder där haha.
Jag har nog inte skrivit upp det här i min blogg än men jag är väldigt intresserad av mode men jag är inte en sån där it tjej som måste ha allt som är trendigt jag är verkligen inte någon sån. Jag köper sånt som jag tycker är snyggt och som passar min stil.
Jag hade tänkt att lägga in lite modetips och sånt men det blir nog lite senare vet inte när men jag vet att det kommer :P
Men nu för tiden har det blivit lite svårare att hitta kläder som passar min stil men så är det ju ibland :P
Jag har typ en budget nu haha kommer hete sparnemii dom senaste månaderna men allt handlar ju inte om pengar.
Det är allt jag har att skriva för den här gången :)
/Nemiiii <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0