Sista dagen på helgen dåh

Dagen började med att man vaknade vid 10 hugget ungefär och fick en grymt god frukost mackor med varm choklad om ni ville veta ^^
Under frukosten kom jag på att man kan ju alltid renovera huset om man har tråkigt xD.
Jag och min kompis hittade årets IKEA katalog och började leta efter lite smaskiga möbler.
IKEA kan man lita på och som jag trodde hittade vi allt vi skulle ha typ xD men renoveringen blir nog typ i sommar eller något tror jah vi får se :P
När frukosten var uppäten skulle hennes mamma ner till falerum och då passade vi på att hänga med och titta lite på kläder (A)
Självklart hittade vi massa kläder men som jag nämnde i mitt senaste inlägg så har jag inte så mycket pengar, så man kan ju inte slösa hur som helst fast man skulle ju vilja haha.
Jag hittade en jätte snygg tröja men jag hade inte råd med den men jag får väll åka tillbaka någon dag för att se om den är kvar..
Det är typ det som jag har hunnit med idag, är i och försig inte så mycket xD
men nu iallafall sitter jag och pluggar igen xD har ett NO-prov på torsdag som jag inte förstår ett enda dugg av och sen har jag ju min SO inlämning som ska vara inlämnsd den 3 februari :S

Nemiiii


Kommentarer
Miranda Matti [EN BRA BLOGG]

Hej Nemii! :D Din kompis Vendella har berättat att du behöver en gratis design & självklart fixar jag det! ♥ vill du ha en så finns jag här =) jag har själv fixat vendellas.

2010-01-24 @ 17:22:23
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Miranda Matti [GÖR GRATIS DESIGNER]

Självklart hjälper jag dig med det! adda mig på min msn som står ovanför så skickar du bilden till mig där! =)

2010-01-24 @ 19:56:06
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0