Skönhetstips!

Här är ett recept på en avokadomask :D jag lovar det funkar jätte bra :)
Till masken behöver man:
1 hel mogen avokado
3 matskedar olivolja
Du applicerar den med fingertopparna och låter den verka i 10 minuter.
Sen tvättar du bort den med ljummet vatten.
Huden återfuktas direkt och man känner en förändring :D
Jag brukar ha svårt att hålla mitt hår glansigt och mjukt men sen av en ren
slump hittade jag det här receptet i en tidning:)
Till hårinpackningen behöver du:
1/2 avokado
1/2 mogen banan
1 msk olivolja
1 rågad tsk med naturell yoghurt
Blanda ordentligt och applicera på tvättat handduks torkat hår. Undvik hårbotten
om du har problem med fett hår. Täck håret med en duschmössa eller en plastpåse
och låt det verka i 25 minuter ungefär.
Sen tvättar du ut det med shampo och varmt vatten.
Det här skönhetstipset är till kroppen
Till det här behövs
1 dl honung
1 tsk vaniljextrakt
1 msk olivolja
Blanda samman och häll ner en lagom mängd i vattnet jag hällde ju i allting då ^^
det kanske inte var så smart xD
Men jag är ju som jag är haha :D
Syns senare kyss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0