Hej igen..

Onsdag idag då,
vädret är sisodär och från TV:n visas Tyrashow där dagens ämne handlar om knark..lame..
Är trött på att det aldrig händer något längre.
så jag tycker det är dags för mig att inse att Sommarlov 2010 suger !
Resten av denna "underbara" dag hade jag bara
tänkt gå en liten sväng med hunden så man själv får röra lite på fläsket ;)
annars ska jag nog bara vila med tanke på att jag ska upp 3-4 inatt för att sedan hämta upp carro
för sommarjobb..
Måste försöka hålla det positiva humöret uppe för efter skiten är det jag som ska till STOCKHOLM ! :D
Aja måste kila, ska ta ut mina nybakade bullar ur ugnen, härnäst väntar fika..
Yeeey !
<3
Btw, testade nyss på ett nytt Chanel-nagellack och resultatet ser du nedan, blev ganska nöjd.
Vad tycks ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0