On the move..

pjuuh nu är man äntligen klar..
har slitit som en sate för att få ihop kläderna
jag ska ha med till Stockholm.
De som känner mig vet att jag typ tar med hela
garderoben när jag ska sova över hos en kompis,
och då snackar vi bara om 1-2 dagar.
Haha jag tror nog att Carro tappade tålamodet med mig ;)
It can get really ugly when it comes to clothes xD
Har sett fram emot Stockholms resan så himla länge det var ju
5 månader sen sist..
Nemii lives, eats and breathes fashion :D
Hoppas man får med sig något smaskigt hem :)
Vi åker tidigt på onsdag och jag kommer troligen vara uppkopplad :D
Får se om jag slänger in ett inlägg lite senare..
Helt random: Fjortisar är som tofflor sköna att sätta på men inget man
går runt med på stan ;)
vi ska bo i dom "fina" områdena aka Södermalm ;)


Kommentarer
J

I'm gonna miss you x( <33

2010-07-27 @ 12:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0