HAHAHAH !

Hallå álla söta ^^
Bloggtorkan börjar förvinna kanske p.g.a det äntligen har blivit sommarlov ?
Nåväl idag är den 2 andra dagen på 10-veckors ledighet och jag har redan hunnit med en hel del..
I helgen, pjuu ja då var det fullt ös, träffade massor av kompisar, gjorde många härliga kvällspromenader och åt massor av onyttiga saker.
Tummen upp !
Dagens humör är ganska okej men med tanke på att carro är här och har lite tv-mys kräver jag
inte så mycket mer :)
Bakde nyss muffins (färdiggjord smet) och gissa vad ?
Micron började BRINNA !
Först gick det 2 proppar i huset och sen sa det bara poff och det var rök över hela huset.
HAHAHAHA !!
Aja nu ska jag återgå till TV-tittandet, ville bara dela med mig lite.
Puss & kram
//nemiiii
Hallå álla söta ^^
Bloggtorkan börjar förvinna kanske p.g.a det äntligen har blivit sommarlov ?
Nåväl idag är den 2 andra dagen på 10-veckors ledighet och jag har redan hunnit med en hel del..
I helgen, pjuu ja då var det fullt ös, träffade massor av kompisar, gjorde många härliga kvällspromenader och åt massor av onyttiga saker.
Tummen upp !
Dagens humör är ganska okej men med tanke på att carro är här och har lite tv-mys kräver jag
inte så mycket mer :)
Bakde nyss muffins (färdiggjord smet) och gissa vad ?
Micron började BRINNA !
Först gick det 2 proppar i huset och sen sa det bara poff och det var rök över hela huset.
HAHAHAHA !!
Aja nu ska jag återgå till TV-tittandet, ville bara dela med mig lite.
Puss & kram
//nemiiii


Kommentarer
Lissy

I micron ?

Hahah grattis ! xD

2010-06-15 @ 21:19:20
URL: http://nemiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0