Morning after dark x)

hej alla söta :)
Förlåt för att jag inte la upp ett inlägg igår men jag orkade verkligen inte
var alldeles för trött och på ett jobbigt humör.
jag fattar inte vad det är som händer för hela Sverige verkar ju vara rå deppa..
anledningen till att jag inte orkade lägga in något igår var för att jag var på ÅFF:s
första match i år.
Jag och C stog där som 2 glasspinnar efter 1 halvlek hah x)
det var jätte bra spelat av ÅFF men Gävle var nog lite bättre kanske eftersom dom
vann :P
Gävle körde mycket aggressivare så ÅFF fick en och en annan tackling och bitchslap.
Jag och C diggade ju Gävles hejarklack hah dom var typ 12 pers medan ÅFF:s hejarklack
var typ 2000 xD
Gävles hejarklack utklassade våran hah det var liiiiite roligt att höra.
när matchen var slut satte dom på låten The Show must go on och det började regna,
vi började asflabba det var skiit roligt ni som inte var där missade något :)
Just det jag kom på att vi har sovmorgon till 9 hah aja jag kan ju sitta här ett tag och lägga upp lite :)
lektionerna som jag har idag är
Slöjd
No
Franska :S
Elevens val där jag har teori
Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0