Söndag (:

Sista dagen på teaterhelgen som jag och carro hänkade på :)
Jag fick ju hoppa in som Janni hah själv tycker jag ju att mitt
framträdande var jätte bra xD vad tycker du vandella? jag är ju trots
allt nybörjare ^^
vill vara säga tack till alla som har bidragit till den här wunderbara helgen
<3
har tagit jätte många pics under helgen säkert mer än 500 haha man vet aldrig
vad som händer när Nemiiii kommer med sin kamera (Nikon D80 för er som bryr er xD)
just nu sitter jag här med pluggböckerna vid min sida och ska försöka göra någon nytta,
det får vi ju se hur det går med det (host, host)
ni får lite mer bilder senare :D<3333


Kommentarer
Caaroline

verkligen helt sjuk dag !

:D<3

2010-03-14 @ 22:50:54
Jenny

ett ord: AWESOME!!!!! <33

2010-03-15 @ 00:05:01
URL: http://smultronboden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0