Torsdag!

förlåt för att jag inte har uppdaterat min blogg, jag är verkligen dålig på det..
jag har haft fullt upp med skolan, har stött på några få problem under veckan.
har samlat på mig några förolämpningar från lärarna dom tackar och bockar man
för..
fick reda på mitt matteprov som jag gjorde innan sportlovet och för engångs skull fick jag
G stor prestation från min sida (A)
imorrn blir det mys med tjejkompisarna blir att gå ner till "staden" och köpa en pizza och sen
hem till Vandella och titta på film LÄNGTAR<33
egentligen har jag inte så mycket att säga så jag avslutar med lite hiss och diss :)
Hiss: Alla underbara vänner man har <3
Diss: en del lärare som trycker ner en för varje dag som går..
Hare Göttmos <3
Nemiiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0