Lördag eftermiddag och 1 maj 2010 ;)

jahopp, 1 maj då känns inte så speciellt eller vad säger ni? ;)
Igår var det ju valborg och kvällen/natten spenderades
med några kompisar :)
Det blev lite grillning ute vid golfbanan och till eran besvikelse
blev det ingen fjortisfylla x)
En kommentar jag lade nyss: jag är sugen på chips
C: hahahahha
okej aja tillbaka till det jag tänkte snacka om, vi tog bara några cider
ingen fara, man vill ju lixom inte bli dyngfull som resten av Sverige.
Aldrig att jag kommer bli full och vakna upp hos någon som jag
inte känner.
Jag blir så himla besviken på alla som super sig fulla och nästan alla
tonåringar ser det som en aktivitet att bli full och supa.
Vad är det för mening med att blir full? vad är det man försöker uppnå?
det är nog att man ska verka "cool" och supa sig full bara för att passa in,
man undrar ju hur många som polisen fick ta hand om igår..
Jag kan allvarligt talat inte förstå vad syftet med att dricka är, visst om man tar
ett par cider eller öl that's fine men när målet är att bli full så vet jag inte vilka
tankar som far runt i huvudet på dom..
Men dom får ju sitt lilla straff en rejäääääl baksmälla ;)
Rätt åt dom faktiskt x)
Vad ska ni andra göra som inte har drabbats av en baksmälla? :)
Puss på er
Nemiiii


Kommentarer
MLI

håller med där, några cider eller öl räcker! :)

haha aa, ofta vi orkade xD kramar

2010-05-01 @ 16:24:46
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Mimmie

jag tycker det är såå himla onödigt att supa upp alla pengar, vissa spyr ju upp allt också :O:)

2010-05-02 @ 19:33:32
URL: http://nemiiii.blogg.se/
Anonym

Jag drack för att bli full, blev knappast bakfull.

2010-05-04 @ 17:02:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0