Mothersday sweets

hej allihopa jag hoppas ni har uppvaktat era mammor rejält ;)
det har jag iallfall x), hon fick 2 tunikor av mig och hon blev jätte glad
har aldrig sett hennes ansikte lysa upp sådär. hon trodde nog inte att hon
skulle få något :)
Sen började jag prata lite med min broder och då fick jag reda på att han slutar den 11
juni på fredagen och han ska ju ta studenten så då måste man ju gå på den ;)
kommer bli en stressig fredag, då måste man ju börja tänka på vad man ska ha på sig.
hah det är det jag tänker på ;)
Kommer bli skönt att gå i skolan dom sista veckorna för att betygen sätts på
måndag så det blir mest att chilla i skolan :D
nu måste jag gå och kolla efter klänningar ;)
Vad har ni gjort för att uppvakta era mammor? :D
Btw visst är vädret helt underbart idag :)
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0