Onsdag!

hejhopp
det va ett tag sen man skrev då men jag har haft så himla
mycket att göra i skolan och så....
men nu orkar jag inte skriva ett tråkigt inlägg om skolan så vi
droppar det ämnet ;)
idag i skolan hade vi den så kallade Alléklassikern, typ hela skolan
får göra olika saker, 7 får cykla 3 mil, 8 får springa 1 mil och vi 9:or
får springa stora och lilla spåret och lösa massa uppgifter medan vi springer runt.
Vädret var ju på tiptop eller inte, när vi sprang regnade det som bara sen så när alla
kom in i mål såg vi ut som typ slickade katter x)
Just det på morgonen fick vi spela multibrännboll mot de olika 9:orna på skolan,
och det gick faktiskt väldigt bra för min klass, vi vann några matcher och vi förlorade
några
men 9 E1 kommer alltid vara bäst ;)
ae nu ska jag pysa men vi hörs
Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0