...onsdag...

Hallå allihopa, saknat mig ?
Ja idag är det onsdag och just nu sitter jag här och läser om mitt stjärntecken
ur en fantastisk bok som carro har.
Helt sjukt att allt stämmer !!
Kan inte undgå att fnissa till ibland när de nämner hur klantig och glömsk jag egentligen är.
De vet t.o.m att jag är kortare än medellängden :O
Nåväl käkade nyss chokladbollar och jag vet inte vad som hände egentligen
men precis när C skulle smaka kom jag på att JAG hade glömt sockret,
du kan ju bara gissa hur hennes min såg ut. ^^
Gick sista dagen i skolan för veckan, och som vanligt var den inget vidare.
Eftersom skolan har bytt system på datorerna rök min killes alla arbeten som han gjort
så just nu är det grymt synd om honom, han måste göra om allting !
Min sträckning sitter kvar sen redskapen, vädret suger och jag har en fruktansvärd huvudvärk.
Ska jag fortsätta ?
Aja, hoppas alla andras dag har varit bättre, tror jag måste ge mig ut på en promenix.
Cya !/ Nemii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0