Söndag 2 maj :)

hmmm vad har man gjort idag då en sån här tråkig söndag?
själv har jag suttit inne hela dagen och pluggat..
ju mer man pluggar märker man hur mycket man har att
göra.
Nu kommer min Plugglista x)
4 teoriuppgifter i Hk
S0 uppgifter om Kalla kriget
No nationella på onsdag
Eng arbete att börja på
Sv arbete som vi nyss fått
Idrotts teori uppgifter som måste göras klart
Franska muntliga och skriftliga saker
Matte måste repetera till muntliga nationella
lovar att det är något som jag glömt xD
Just nu sitter jag på gräsmattan ute i solen och bara chillar självklart med datorn (A)
Vad gör ni då?
Puss <33


Kommentarer
Mimmie

Lycka till :)

2010-05-02 @ 19:30:57
URL: http://nemiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0