Tuesday..

Ännu en dag närmare skolavslutningen..
För varje dag som går desto mer saker måste man göra klart,
usch jag får sån himla ångest över allting som ska lämnas in.
Hinner inte göra det som jag älskar dvs fota och vara kreativ
oavsett vad det gäller kläder eller så...
Jag har så svårt att balansera allting, det ena går före det andra och
ändå står man där som ett fån och inte har gjort ett ända dugg.
Tyvärr blir det många sena kvällar klockan hinner passera 12 innan
jag kan gå och lägga mig, skolan gör så att jag ligger sömnlös om nätterna
för att jag har sådan nojja över alla arbeten som ska in.. och så ska det inte va.
det kommer bli lite segt med bloggandet på ett tag men jag ska försöka göra mitt
bästa för att hålla den uppdaterad :)
Godnatt!
Nemii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0