I know there's sunshine behind that rain.

Hej hopp hallå!
Sitter i skolans café och då tänkte jag blogga lite ;)
Jag tycker ju att min bloggpaus var sådär jättelyckad xD
Den höll ju typ i en dag :P
Tänkte lägga in Dagens Outfit nu dåe men jag får lägga in
den när jag kommer hem :)
Vi sitter och betygsätter folk som sjunger betygen är ju lite olika
kan jag ju säga :)
Estetisk verksamhet snart asså Helt wunderbart slappt.
Igår var jag faktiskt duktig, pluggade klart engelskan och ritade klart min
bild som jag ska använda idag :).
Franskan får dock vänta och Historia ska jag ju ha idag ;)
Asså jag har värsta shopping sugen men jag har inga pengar :(
Pappa betalar?
Resfeber har jag fått också..
Atlanta vore göttans ;)
Som tur är så fyller jag år om typ 4 veckor :D
Får ju se vad man skriver på sin önskelista ;)


Kommentarer
Cassie

sv; tack :( <3 jaa, det e braaaa det när man älskar sin kamera :D

Men eller hur ! När det inte e helt data gjort och instumentalt o skit :D

Puss <3

2010-11-17 @ 11:44:39
URL: http://sweetfrog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0