Nattibull ;)

Tjenis i bananen :P
ehh random aa..
tänkte blogga lite snabbt innan min
kära bror ska få låna internet lite.
Dagen har inte varit så händelserik men
det är ju inget man kan göra åt.
Skolan är tråkig och så är det ;)
Dagens underhållning har ju varit twitter
och min underbara musik, massor kärlek
på den <33333
Vll fortfarande shoppa och resa...hmmm
vad ska man göra för att får bort det cravet?
Visst shoppa kan jag ju göra men just det där
med att resa..
Livet består ju av klurigheter så jag får väll
komma på en lösning xD
OJOJOJ Nermina börjar bli smart, what a
chock ;)
Dagens Outfit:
Svart Polotröja Kommer inte ihåg vart den är köpt x)
Svarta Jeansleggings- Veromoda
Brosch- Beyond Retro
Skor vita- Stadium
(Inte på bilden)
Puss och Gött <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0