On the road

Har precis gjort iordning mig och ska dra vidare
till Sara snart, blir att möta henne vid centrum :D
Hah jag ska äta tacos ikväll igen xD
Va ju hemma hos Agnes igår och då åt vi tacos med,
det är gööör gott :D
dagens outfit består av: svarta genomskinliga strumpbyxor, ett svart
långt linne och en skön grå cardigan på det kan inte bli skönare :D
Håret plattade ajg spikrakt först sen så gjorde jag några enstaka lockar
med platttången skeeta snyggt. Just det sen får jag ju inte glömma att jag
tupperade det ( som jag alltid gör ) och massvis med hårsprej i.
Sooooo Nemiiii-style needå skojjar bara ;)
Ed Hardy skorna hänger också med :P
Ska pysa nu
Kyss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0