Trött och Sliten..

Kom hem igår vid ungefär 3-4 på natten och jag var helt
i extas, kunde inte förstå att jag hade sett min favorit artist
när det kommer till bosnisk musik.
Det var en helt obeskrivlig känsla att se honom live och höra
alla låtar som man har dunkat i högtalarna så många gånger.
Detta gjorde bara att jag blev mer sugen på att se de artister
jag vill live och det kommer jag definitivt att göra.
I can promise you that ;)
Dagen kommer att spenderas med Carro & Jakob, lite hårfärgning
och klippning :D
Men nu måste jag dra mig!
Skriver snart igen ;)
Ciao! ♥


Kommentarer
Sannie

Glad Påsk! :)

Hoppas du får en awesome och solig dag hemma i Sverige! :)

2011-04-24 @ 17:14:08
URL: http://sannie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0