Finally!

Är framme i underbara Stockholm :D
Jag och Carroburr sitter med datorerna
like always ;)
är så sjukt taggad tills imorrn, vi kommer
ta över Stockholms gator hah :P
nejdå men jag har inte shoppat på jättelänge
så det ska bli sjukt roligt :D
Btw så är min samhällskunskaps-lärare guld,
det är så att min skoldator har ju gått sönder
och där på har jag en jätteviktig uppsats och
jag frågade henne om jag var tvugen att skriva
om allting men hon sa att jag kunde lämna in den
när datorn är lagad :D
Helt underbar, har stressat sönder p.g.a. detta..
och sen så säger hon att det inte är någon fara,
verkligen jätteskönt :)
Ska försöka ta några foton imorrn med mobilkameran
men dem kommer nog inte vara lika bra som de skulle
vara om jag tog dem med BabyNikon 


@justinbieber please follow me @cassibiebz @JB1511999 and @keeleighwright you would make us really happy :D
#NeverSayNever
London 

Nee nu måste jag gå och diska slänger in ett inlägg lite senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0