Morning in the big city ♥

Gick upp för 1 timma sen ungefär och här sitter vi
färdig fixade och väntar på bättre tider ;)
Neeeeee vi väntar på att klockan ska bli 11 så att
vi kan ta tunnelbanan från Gärdet (Östermalm)
till T-centralen.
Sen så kanske man tar en tripp till Pressbyrån (stavning)
och köper en liten mysig Elle-tidning eller något i den stilen ;)
Varför är det alltid så att man behöver pengar när man inte har några?
Jag är så himla trött på det....
Jag har sett jättemycket kläder på internet som jag skulle vilja ha.. btw
så testade jag de marinblå mockashortsen på Topshop men jag tyckte
inte att de var värda 1100 lite för smaskigt pris..
Dessutom så ska jag på bio snart också eller inte snart men den 23 mars
är taggad som bara den :D :D
Det är en premiär jag ska gå på och det är ju lite dyrare än vanligt men jag
måste gå på den ^^
Denna skulle gärna få stå i mitt rum (A) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0