Ömmande fötter och pyjamisbyxor.

Äntligen hemma efter en hel dag på Stockholms gator.
Mina fötter gör så himla ont, jag vet att man inte ska
gå runt i höga klackar en hel dag och det kanske inte är så smart när man har gått så mycket som vi.
Men äsch jag överlever..förhoppningsvis ;)
Jag är väldigt nöjd över det jag har fått med mig
ändå :)
Har inte hittat allt jag ville men det kan jag nog ta
och köpa i Linköping.
Iallfall det som fick följa med mig hem var:

Äntligen hemma efter en hel dag på Stockholms gator.

Mina fötter gör så himla ont, jag vet att man inte ska

gå runt i höga klackar en hel dag och det kanske inte är så smart när man har gått så mycket som vi.

Men äsch jag överlever..förhoppningsvis ;)

Jag är väldigt nöjd över det jag har fått med mig

ändå :)

Har inte hittat allt jag ville men det kan jag nog ta och köpa i Linköping.

Iallfall det som fick följa med mig hem var:

En liten blommig tröja och en skjorta som har genomskinliga ärmar från Beyond Retro.
En blå kjol och ett svart randigt linne där endel av ränderna är genomskinliga från Zara.
Sist men inte minst en en shortsdress från Bik Bok.

Har världens magont och är jätteförskyld usch ska ta mig en kopp te och mysa ner mig

med datorn och lite underbar musik. 

Naaawe ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0