We made it!

Jag och Carrobull klarade att hitta vägen från Gärdet,
tog ju tunnelbanan dock till T-centralen men att hitta
rätt på Stockholms centralstation är ju inte det lättaste..
Men vi hittade fram till våran buss :D
Vi är kungar på att hitta ;)
Iallafall sitter på bussen hem till lilla Åtvidaberg..
Hah satte mig just med benen i kors, jag vet i en
buss plus med datorn i knät..men det är skönt att
sitta så här (A)
Funderar på hur jag ska göra med ett par byxor..
Det är så att jag har hittat ett par midjejeans
Gina Tricot men problemet är ju att jag
behöver köpa ett par svarta basic jeans.
Hur ska jag göra?
För jag kan bara köpa ett par just nu men jag
behöver båda lika mycket...
Snälla skriv eran åsikt i kommentarerna :D
♥ ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0