On the road again..

♥Sitter i bilen påväg hem från Tranemo det enda jag ser när
jag kollar upp är skog..hmm tur att pappa vet vart vi är ;)
Haha nej men jag vet vart vi är och det är mitt ute i ingenstans
atm xD
Pratar med en kompis som jag inte har pratat med på länge just
nu på fb alltid lika trevligt :')
Jobbar imorrn igen men men I have to have the money so im
not complaining vet dock inte hur mycket jag har tjänat nu men
det är ju mamma och pappa som betalar mig så man kan ju
hoppas att man får lite mer ;)
Ska berätta vad jag har gjort i Tranemo i mitt nästa inlägg så
det är bara att klicka in sig senare ikväll cuz i knooow you love
my blogg hah nej skojjar bara flumm nemii in daaaa house ;)
Puss!! ♥
The 3 C's of life...Choice, Chance, Change.. You must make the Choice to take the Chance if u want anything to Change.

Ugh kan inte lägga upp en bild nu..aja ni får klara er utan en nu! Sorry..blogg.se måste ju alltid dampa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0