You've got that smile that only heaven can make!

♥Förlåt för den sega bloggningen idag!!
Men blogg.se dampade så enormt igår
så jag kunde inte lägga upp några tidsinställda..
det var knappt att jag fick upp det jag skrev xD
Dagen har varit helt underbar! :D
Efter jobbet så gick jag och Almina till ett café och
pratade. Åt nog världens godaste kladdkaka helt
serriöst xD
Jakob kom också och överraskade mig det var lite
random men väldigt roligt! :D
Blev också lite shopping men på rean ;)
En bikini kanske visar hur den sitter på men det är
inte säkert hihi vi får se ;)
Kvällens planer: Mys lite framför datorn och tv:n sen
så ska jag läsa i Elsas mode.
Sjukt bra bok asså har bara läst 46 sidor nu men jag
är fast!! ♥

Hearts and Love
Nemii


♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0