Dagen?

Förlåt för min dåliga bloggning men jag försov
mig i morse och jag var tvungen att cykla in.
De som inte vet så är det så att jag bor 7 km
ifrån min skola och jag får skjuts men när jag
börjar sent så brukar jag cykla!
Iallafall dagen började med lite dans-träning
inför uppvisningen som vi hade idag och
det gick bra förutom att jag dyngde i huvudet
i golvet när vi tränade xD
Men uppvisningen gick jättebra var sjukt nervös
innan jag gjorde några små-fel men hoppas ingen
märkte.
De jag dansar med i skolan är helt awsuuuum :D
Ska kolla på So You Think You Can Dance nu!
Puss ♥
Jag kan inte lägga in några bilder just nu allt håller på och dampar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0