Morgonmys! ♥

Underbara Caroline lät mig sova ut imorse,
helt underbar är hon! ♥
Funderar på om jag inte ska ut och ta en springtur..
hmm min förskylning kommer ju ta ännu mer stryk
men äsch så farligt kan det nog ändå inte vara..
Får se hur jag gör, solen skiner ju som bara den och
den skulle ju vara skönt med en låååång promenad :D
Hela dagen kommer spenderas framför datorn och med
pluggböckerna...finns ju inget bättre än att sitta inne och
plugga på en söndag...
Jag glömde lägga in ett cravings-inlägg här om dagen men
det får jag göra lite senare ;)

Remind me (A) hah nej då
Nee nu måste jag hoppa i lite kläder, sitter fortfarande i min
pyjamis!
Jag vet jag stavar inte pyjamas som det ska hahah ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0