Save me!

Idag har jag haft 2 prov eehm kan ju säga
att båda gick åt h*****e...
Men äsch om jag nu får IG så kan man ju
alltid göra om dem ;)
Datorkunskapen imorrn är inställd, helt happy! :D
That means sovmorgon och morgon-bloggning!
Egentligen har inget speciellt hänt de här dagarna..
Det har blivit mycket tänk på framtiden och så men
man måste ta vara på varje dag!
Så det ska jag försöka göra..men det är svårt..
Går ju på samhällsvetar-programmet och det känns
som om jag måste veta vad jag vill jobba med när
jag blir "stor".
Har varit väldigt in riktad på att jobba med någonting
inom media och som handlar om kändisar och så...
men det är ju väldigt svårt att lyckas i denna branch.
Nu måste jag plugga på engelska förhöret tills imorrn!
Hinner inte blogga innan jag ska gå och lägga mig...
Godnatt! ♥
Jag på morgonen.... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0