Just hit the breaks when you feel for it!

Dagen började med en tripp in till staden för att
ta Malmslätts-bussen till Flygvapen-museumet.
Har nog inte haft sådär roligt på länge!
Jag och C lekte piloter och vi ägde på det.
Jenny och jag lekte Marilyn Monroe, snooor-kul :D
Skulle nog kunna rabla upp allt vi gjorde där men
som sagt jag hade jätteroligt, tack alla för dagen!!
Efter att vi var klara där drog vi till innerstan för lite
käk på donken och shopping.
Jag köpte ett usb-minne och strumpor (alla antecknar!)
Innan vi tog bussen hem blev det en "Mango Mania" på
The Naked Jucie Bar, älskar verkligen deras Smoothies :D
Har haft en jättebra dag, skönt att slippa skolan lite :)
Nu ska jag plugga konflikt och förbereda mig inför nationella
i Engelska A, om man nu kan förbereda sig inför sånt...hmmm..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0