Another weeks has begun.

I skolan mys-rum och har precis läst klart mina morgontidningar aka alla bloggar jag följer ;)
Ingen franska idag på morgonen men bestämde mig för att gå till skolan ändå.
N hade ingen bensin i bilen så det blev ingen skjuts av honom. Fick ta taxin but it's fine by me.
Dagens planer består av massvis med plugg. Har ett matteprov imorrn på 3 kapitel och som vanligt
förstår jag ingenting.
Man kan ju bara hoppas på ett G.
Dessutom så måste jag skriva en liten shoppinglista. Vet inte hur mycket pengar jag kommer att ha när
jag åker upp.
Men det snacket får jag ta med Mam&Pap ikväll ;)
Hoppas ni har fått en bra start på veckan!
Puss! ♥


Kommentarer
Emma

Du är finis! <3

2011-10-24 @ 16:18:46
URL: http://atouchoffashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0